Profesor zabranio đacima da se krste!

 

Siniša Vukadinović, nastavnik geografije, učenici prvog razreda koja se prekrstila pošto je čula crkvena zvona rekao da treba da se stidi i da mu se na času više ne pojavljuje

“Religija je nešto privatno, nije za čas” 

– Profesor Siniša Vukadinović, koji mojoj ćerki predaje geografiju u Desetoj beogradskoj gimnaziji “Mi­ha­jlo Pupin”, poludeo je kad se ona prekrstila na njegovom času. Moje dete je preživelo užasnu traumu, ispričala je za Kurir majka devojčice koja ide u ovu gimnaziju. Iz straha da njeno dete ne bude ugroženo, zamolila je da se ne otkrije njen identitet. Naime, njena ćerka, koja ide u prvi razred ove gimnazije, prekrstila se na Vukadinovićevom času pošto je čula crkvena zvona. Kad je profesor video šta je uradila, kaže majka devojčice, počeo je da viče na nju i da joj preti.

– Urlao je iz sveg glasa. Rekao je da ne želi da ikada više na njegovom času vidi da se neko krsti. Govorio joj je da treba da je bude sramota kad može da se krsti i ceo čas je

pričao o tome. Moja ćerka je hrišćanka i tako je vaspitana, ne mogu da verujem da je problem to što se prekrstila kad je čula zvona – kaže majka.

Novinari su pozvali profesora Vukadinovića i on je rekao da jeste tako reagovao i da ima dobre razloge za to.

– Kad je zazvonilo zvono na crkvi, devojčica se prekrstila i ja sam joj rekao da to ne treba da radi. Religija je nešto što je privatno i na času ne treba da se krsti. Ja sam pravoslavac, ali današnja om­ladina banalizuje religiju. Postalo je popularno da se đaci krste pre odgovaranja ili kad na pun sat čuju crkvena zvona. Crkva i država su po ustavu odvojene, a škola je državna institucija. Pitao sam ih kako bi reagovali kad bi neki učenik musliman hteo u vreme molitve tokom časa da se klanja – objašnjava Vukadinović.

Direktorka: Ne treba da iskazuju religijska osećanja

Novinari su pozvali i direktorku Desete beogradske gimnazije Nadeždu Mahović, koja im je rekla da profesor Vukadinović jeste burno reagovao kad se devojčica prekrstila na njegovom času.

– Profesor jeste to rekao, ali samo zato što misli da deca ne bi trebalo da na času iskazuju svoja religijska osećanja – kaže direktorka Mahović.

  1. Komentariši

Vaš komentar