Novi Pazar: Ugljaninov saradnik pretukao čoveka zbog parkinga

Generalni sekretar Bošnjačkog nacionalnog veća Ahmedin Škrijelj pretukao je Seada Hajdarovića iz Novog Pazara, zbog čega je policija protiv njega podnela krivičnu prijavu za nanošenje teških povreda.

Ćerka me je držala za nogu dok su me tukli: Sead Hajdarević

Do incidenta je došlo posle svađe i tuče Hajdarevića sa Fahrudinom, rođenim bratom Ahmedina Škrijelja zbog nesporazuma oko parking mesta ispred stambene zgrade na Keju skopskih žrtava.

Krivične prijave za nasilničko ponašanje: Ahmedin Škrijelj

– Kada se završio sukob sa Fahrudinom, ispred vrata mog stana pojavio se Ahmedin. Pošto sam pomislio da je došao da pita šta se desilo, otvorio sam mu vrata, ali me je on odmah udario nekim tupim predmetom u glavu. Uključio se i njegov brat i počeli su da me tuku pred suprugom i ćerkom od sedam godina koja se sve to vreme držala za moju nogu – kaže Hajdarović.

U policiji nam je rečeno da su svi akteri tuče saslušani, a da je odlučeno da se, po naređenju tužioca, protiv Hajdarovića i Fahrudina Škrijelja podnesu krivične prijave za nasilničko ponašanje, a protiv Ahmedina Škrijelja za nanošenje teških povreda.

Škrijelj je jedan od najbliskijih saradnika lidera SDA Sandžaka Sulejmana Ugljanina, a nakon izbora za nacionalne savete i trijumfa liste “Za bošnjačko jedinstvo” izabran je za generalnog sekretara BNV.

  1. Komentariši

Vaš komentar

