Dodik: Ja sam glavni baja u RS

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik, učestvovao je na tribini u Sarajevu na kojoj je izvređao novinare i opsovao i visokog predstavnika BiH

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik, na tribini u Sarajevu sa koje je izveštavala TV BN, izvređao je novinare i rekao da je opsovao i visokog predstavnika u Bosni i Hercegovini (OHR) i da je sada “glavni baja u RS”.

“Došao sam vam reći da BN televizija laže i da ih ne slušate”, rekao je Dodik.
Nešto kasnije je novinarki koja je postavila pitanje dobacio: “Slušaj, nisam ti ja muškarac za tebe”.
“Ja sam rekao i OHR j….. se. Sad sam ja glavni baja u RS”, rekao je Dodik na tribini.

“Samo politika Saveza nezavisnih socijaldemokrata može sačuvati RS i vrlo brzo od nje napraviti nezavisnu državu. Politika opozicije, politika dodvoravanja će uništiti Srpsku za šest meseci”, rekao je Dodik.

  1. Komentariši

Vaš komentar

