N. Pazar: Sudija sklonjena na sigurno

Verica Vasojević premeštena iz Novog Pazara u Beograd posle pretnji smrću. Kaže da je zadovoljna jer u Višem sudu radi u Veću za maloletnike

 Verica Vasojević u sudu u Novom Pazaru dobijala pretnje u ime Alaha

Verica Vasojević u sudu u Novom Pazaru dobijala pretnje u ime Alaha

SUDIJA Verica Vasojević iz Višeg suda u Novom Pazaru, koja je pre mesec dana dobila policijsku zaštitu zbog pretnji ubistvom i to u ime Alaha, odlukom Visokog saveta sudstva premeštena je u Viši sud u Beogradu i u ponedeljak je počela da radi.

– Premeštena sam 3. marta, ali mi je bilo potrebno vreme da tamo razdužim predmete i ovde zadužim nove. Radim u Veću za maloletnike. Presrećna sam zbog ove odluke VSS i zadovoljna prijemom u novom kolektivu. Tamo mi se život sveo na relaciju sud – stan. Ne znam da li će policija istrajati u utvrđivanju ko stoji iza pretnji koje su mi upućene. Zasada sam presrećna što sam opet sa svojom decom – kaže sudija Vasojević za „Novosti“.

Život sudije doveden je u pitanje na Svetog Savu, 27. januara, kada je držala glavni pretres u predmetu Semira Koce Jenkija, Farisa Čekrlića i Izudina Dedića, optuženih za teško ubistvo u pokušaju. U toku pretresa Koca joj je uputio ozbiljne pretnje zbog kojih ga je udaljila iz sudnice. Kada je ponovo ušao da sasluša presudu, opet je stojeći zapretio: „Ništa ne brini. Zapamtio sam ti lice“, i posle toga ponovio: „Zapamtio sam ti facu. Ubiću te!“ Sudnica je bila puna njegovih prijatelja, koji su zažagorili: „Izaći ćeš ti iz sudnice, ali mi znamo kako“, a prvooptuženi je ponavljao: „U ime Alaha! Ja priznajem samo Alaha. Ne priznajem ni tebe, ni ovaj sud, ništa više!“ Njegovi kompanjoni su dobacivali: „Bolje da smo ga ubili nego što smo ga ostavili u životu“, misleći na momka kojeg su napali sekirama, a zbog čega im je suđeno.

Te večeri na društvenim mrežama krenule su pismene pretnje sudiji. I tokom noći jedna grupa se okupila ispred prozora njenog iznajmljenog stana i vikala da je zastraši. Pošto je sudija Vasojević podnela prijavu za ugrožavanje bezbednosti, Koca je došao iz pritvora na saslušanje. Dok je čekao advokata, zameniku okružnog tužioca je u hodniku ponovio da će ubiti sudiju.

Verica Vasojević nekoliko puta je pre toga tražila premeštaj za Beograd, ali joj je najviše pravosudno telo izašlo u susret tek posle napisa u „Novostima“, pre mesec dana, da su joj ugroženi život i bezbednost.

PRETIO VIŠESTRUKI UBICA

Semir Koca ima 21 godinu, a već iza sebe ima dva ubistva i ubistvo u pokušaju. Bio je u maloletničkom zatvoru u Valjevu. Pred sudskim većem sudije Vasojević našao se zbog pokušaja ubistva Emira Selmanovića na naročito surov način – udarcima sečivom sekire u glavu, zato što je Emirova grudva pogodila njegova kola. Koca je dobio 14 godina, Čekrlić 10, a Dedić sedam. Posle napada na Selmanovića, okrivljeni su bili u pritvoru, ali ih je Apelacioni sud oslobodio, nakon čega je Koca usred bela dana ubio Fatmira Medića.

  1. Komentariši

Vaš komentar

