Novi Pazar: Vehabije pretukle policajca

Dvojica novopazarskih razbojnika zatečena dok su pokušavali da opljačkaju poštu u ovom gradu. Pljačkaši šrafcigerom teže povredili pripadnika MUP Senada Kašovića

 Povređeni Senad Kašović sa kolegama

Povređeni Senad Kašović sa kolegama

DVOJICA novopazarskih vehabija Adnan T. (29) i Muamer S. (30), pretukli su utorak uveče, pri pokušaju da obiju i opljačkaju poštu u prigradskom naselju Lukare, policajca Senada Kašovića (33). Od zadobijenih povreda policajac se oporavlja u bolnici.

Nemili događaj zbio se oko 21.30. Policajac Kašović, koji živi nedaleko od pošte u Lukarima, izašao je u dvorište da pokrije šoferšajbnu svog automobila, jer je rano ujutru trebalo da putuje za Beograd. Odjednom je iz pravca pošte čuo glasove ljudi, a potom i lupanje i lomljavu. Pomislio je da su to deca, pa je pošao da ih upozori.

– Kad sam se približio pošti, video sam da dvojica bradatih ljudi pokušavaju da u mračnom delu, sa zadnje strane, šrafcigerima, pajserima i sa baterijskom lampom u ruci obiju vrata – pričao nam je u sredu u bolnici Kašović.

– Povikao sam: „Stoj – policija“. Oni su najpre kokušali da sednu u kola i pobegnu, a kada sam ih sustigao, jedan je pokušao šrafcigerom da me ubode. Dok sam se rvao sa njim pokušavajući da mu otmem šrafciger, pritrčao je drugi i snažno me pesnicom udario u slepoočnicu, a potom nastavio da me udara rukama i nogama po telu i glavi.

Policajac nam je ispričao i da je u jednom trenutku od udaraca pao na zemlju. Pokušavajući da se odbrani Kušić je izvadio službeni pištolj.

ODRANIJE je poznato da među pripadnicima novopazarskih vehabija ima i ljudi sa debelim policijskim dosijeima koji su, iako se sada zaklinju da su veliki i pravi vernici, pljačkali po Evropi, bavili se trgovinom ljudima i činili druga krivična dela. Pre nekoliko godina otkriven je i vehabijski kamp na planini Ninaji, a u sukobu sa policijom jedan od vehabija je ubijen. Neki od vehabija izjavljivali su u policiji da su u ovaj pokret ušli dok su izdržavali kazne po raznim evropskim zatvorima.

– Još više su navalili na mene – pričao nam je uzbuđeno policajac dramu koju je preživeo. – Pokušali su da mi otmu pištolj, savili mi ruku i cev gurnuli u stomak. Nekako sam uspeo da se odbranim i ispalim hitac u vazduh. Tada su počeli da beže. Pozvao sam kolege u pomoć. Oni su me i prevezli u bolnicu.

Brzom akcijom, policija je uspela da identifikuje dvojicu napadača. Adnan T. (29) je brzo pronađen i uhapšen, dok je Muamer S. (30) još u bekstvu. Policija ispituje da li su ova dvojica imala i pomagača.

– Bila mi je obaveza da tako reagujem, mada nisam bio na radnom mestu – kaže skromni Kašović, koji ima suprugu i troje dece i trenutno radi kao školski policajac u jednoj novopazarskoj osnovnoj školi.

– Policajac sam 24 sata dnevno, drago mi je što se sve ovako završilo i što nikoga nisam povredio.

Hrabrog policajca u sredu su u bolnici posetili čelnici PU Novi Pazar i njegove kolege – policajci. U novopazarskoj policiji su nam rekli da se radi o skromnom čoveku i savesnom čuvaru reda, koji je ovom prilikom pokazao veliku hrabrost i pribranost.

Pošta koju su vehabije htele da opljačkaju

  1. Komentariši

Vaš komentar

