Ćorovićka za hrvatske medije: ‘Zukorlić hoće šerijat i hoće da me vidi mrtvu!’

534485_10151261796917390_1592669144_n

Već duže od tri godine prvi čovjek islamske zajednice u Srbiji Muamer Zukorlić o meni širi razne laži, stigmatizira me kao islamofoba, a sve zato što ne šutim o njegovu kriminalu i onome o čemu u Sandžaku svi znaju.

Zukorlić otima i novac i sredstva kome god stigne i može, instrumentalizira vjernike u Sandžaku, poziva na šerijat i nasilje Ganićeve prijetnje iz Sirije gotovo su sigurno upućene na nagovor Zukorlića koji je ne jednom rekao da bi me rado vidio mrtvu. Čak je i u nekoliko njihovih novina, pogotovo u Sandžak PRESS-u, koji je pod izravnom Zukorlićevom kontrolom, bilo vrlo jasno napisano, “hajde da ubijemo tu kurvu”.

Osnovni povod zbog kojeg me Zukorlić i njegovi pristaše progone je činjenica da ne žele imati u Sandžaku nekoga tko upozorava na njihov kriminal, na njihovu pljačku koju provode pod krinkom vjere. Ističu da sam protiv islama, protiv marame i hidžaba, što nije točno. Ja sam protiv prisile koja se sada provodi.

Pravo je svake žene da sama odluči hoće li se zamotati maramom ili ne, ali ono što Zukorlić provodi nešto je sasvim drugo. U posljednje vrijeme na trgove dovode uplašene djevojčice i omataju ih maramama dok grupe muškaraca oko njih uzvikuju Allahu Akbar. Strašno. Rade od svega reality show.

  1. Komentariši

Vaš komentar

